Fátyol a vintage jegyében

ArtEra Bridal egyedi menyasszonyi fátyol, hajdísz, fejdísz, hajékszer

Saturday, October 10, 2015

Eljegyzéstől esküvőig - follows the wedding

 ♫♪(✿◠*◠✿)♫♪ 



"Öregedjünk meg együtt, a sors bármit is rendel.
Így állunk elébe mi, ketten, egy szerelemmel."

"Grow old along with me The best is yet to be When our time has come We will be as one God bless our... ... God bless our love. "

John Lennon



Ezekkel a gondolatokkal áll elé a férfi a nőnek, amikor megkéri a kezét, minden pár ezt kívánhatja kettejüknek,  amikor házasságra lép.
Én is ezt kívánom Nektek, akik engem felkerestek. 
Megtisztelő, hogy engem választotok, hogy ezen a napon az általam készített kiegészítőkkel még kiemelkedőbbé tegyétek a megjelenésetek. Hangsúlyozva egyéniségetek,  egyediségetek és a nagy nap jelentőségét.  


Hálás is vagyok minden menyasszonynak, aki megkeres és igyekszem türelemmel, megértéssel és segítő szándékkal fogadni a kéréseket. 
Legyen az egy apróság, vagy akár heteket igénybe vevő komplett szett,  nekem minden menyasszony megrendelése fontos.
Bevallom szeretek újdonságokat készíteni, de ha valamit sokadjára kérnek akkor is kerül bele némi változtatás, mert mindig fejlődöm én is és az alapanyagok is változhatnak. 

Magyarországon elég nehéz jó alapanyagot beszerezni, így nagy részük külföldről kerül hozzám, ami időigényes. Csak kiváló minőségű, számomra is minden igényt kielégítő alapanyaggal szeretek dolgozni és ennek látom értelmét.




 Ha már egyszer kézműves és egyedi akkor ne legyen tucat darab. Olyat be tudsz szerezni a boltokban is. Erre törekszem,  kérlek ezt is tartsd szem előtt, mielőtt bármilyen kiegészítőd megvásárolod. Ugyan annyira fontos minden egyes darab az esküvő szempontjából, az utolsó fülbevalóig, mint bár mi más, hisz az összhang ekkor lesz tökéletes. Ne köss tehát itt sem kompromisszumot, ha lehet minden esetben ragaszkodj elképzelésedhez.





 Tapasztalatból tudom, hogy akkor születnek a leginkább hozzá illő, egyéniségét kiemelő kiegészítők, ha a menyasszony ragaszkodik egy megálmodott dologhoz. Vagy ha szabad szárnyalást ad nekem,  hagyja, hogy én tervezzem a ruhája, haja, fotók és levelezésünk alatt kapott információk alapján. 



































Remélem neked is tudok segíteni néhány darabbal a nagy napodra. 

Fotókon saját készítésű esküvői kiegészítőim láthatók, a fotók másolása, terjesztése szerzői jogokat sért! 

ArtEra Bridal
Era
Kérlek mutasd meg házasulandó ismerősödnek is, köszönöm. 


No comments:

Post a Comment