Saturday, November 22, 2014

Fekete- fehér torta ihlette kiegészítők - Black and white accesssories inspired by cake

Tortához a fejdíszt, fejdíszhez a ruhát, ruhához a csokrot ........ visszafelé így is tervezhetünk

Romantikus vénám a tortákban is megtalálja a nekem tetszőt, hát persze hogy vintage stílusban készültek tetszenek a legjobban. Napjainkban annyira élethű virágokkal "felszerelt" tortákat készítenek a mester cukrászok, hogy igazán jó inspiráció egy esküvői kiegészítőket készítőnek.
Nem tudok ellenállni a kísértésnek, hogy hozzak ide belőlük mutatóba is, a kedves pároknak is segíthet a tervezésben. Persze az én alkotásaimmal társítva mutatom őket. Előre is elnézést kérek, ha a torta készítőjének a nevét nem mindig tudom feltüntetni, annyi kép kering az éterben, néha ezt nehéz kiderítenem.

Lengyel József mester cukrászt  már sokan ismerhetitek a Torta és Karamell oldalról például, akit pedig tanít is a mesterségre, na őket kifejezetten szerencsésnek tartom.

Ma egy fekete fehér inspirációt hoztam tőle. Ez a szín ami mindenkinek illik és minden helyzetben. Én magam is nagyon szeretem, és első sorban menyasszonyoknak készítek kiegészítőket, de a feketének nem tudok ellenállni, ráadásul 2015-ben  hazánkban is divat lesz a fekete szín a menyasszonyokon is. Tehát kedves arák keresetek meg, ha már van elképzelés és főleg ha meg van a ruha is, ne késlekedjetek.








A termékek és a fotók saját készítésűek, szerzői jogokkal védett.


No comments:

Post a Comment