Wednesday, October 31, 2012

Menyasszonyok a filmvászonról - star bride

Sorozatom folytatása

Félreértés elkerülése érdekében, itt  csodás menyasszonyokról olvashattok, akikben az a közös, hogy  én készíthettem fátylaikat, fejdíszeiket..... 



Kis lélegzetvételnyi idő eltelt a múltkori bemutatás óta, és szépen fel is szaporodtak a fotók, aminek én nagyon örülök.  Csodálatosak vagytok és szuper jól sikerültek a fotók is, így szívesen megosztom őket  oldalam látogatóival. 



Akivel most folytatom Ő Liliána: Már hónapokkal esküvője előtt megkért, készítsek neki kalitka fátylat és hozzá hajdíszt és nem csak a menyasszonyi ruhájához, hanem a menyecskéhez is. Tőle kaptam a legnagyobb alkotási szabadságot, színeken kívül más megkötést nem is adott. Így szárnyalhatott a fantáziám, köszönöm neki külön is a bizalmat. 






Azt hiszem megérte, mert szerintem mindig jobbat és a ruhához, alkalomhoz menyasszonyhoz közelebb állót tudok készíteni, ha több teret kapok hozzá. Tehát jöttek a fotók a ruhákról, a lélegzetem elállt és kicsit meg is ijedtem, hogy fogom én színvonalban ezt teljesíteni. Majd a fotó róla, a másik csodálatom, ( nagyon szép lány, most már asszony), azt hiszem én mondhatom elfogultság nélkül. Szerencsés  is vagyok, mert minden menyasszonyom csodaszép, ezért is született a filmvászonról cím. És végül a hajpróba fotóit kaptam meg tőle. Ezekről nem írok részletesen, hisz a képek mindent elárulnak.




Az ihlet hamar jött és szinte azonnal összeállt a kép, mit is fogok készíteni. Imádtam.
Néhány levélváltás és már küldhettem is a csomagot. Izgatottan vártam Liliána visszajelzését, de szerencsére éreztem leveléből, nagyon meg van elégedve. 


Szalag kalitka fátylak készültek Angol tüllből






kattints a képekre és nagyobb méretben is megnézheted


Pár hónap elteltével érkeztek ezek a fotók. Elnézést, ha elfogult vagyok, de számomra csodálatos érzés, hogy az összhang  ruha és fejdísz között sikerült. 
Büszke vagyok a menyasszonyra, bámulatosan szép!

Köszönöm  Liliána és Balázs!



Sok boldogságot kívánok, sikerüljön álmaitok megvalósítása együtt!

Fotók a pár és részben az én tulajdonom, másolni ezért tilos, csak erre a reprezentációs célra kaptam tőlük. 
facebook oldalamon megtaláljátok a róluk készült slideshow 

http://indavideo.hu/video/Kitzbichler_Lili__Racz_Balazs_eskvo_20120721

 érdemes megnézni, örök klasszikust és egy cuki meglepetést is tartogatnak

Ha menyasszony vagy, vagy leszel, keress meg bátran itt és segítek neked is  a nagy napodra elkészíteni kiegészítőid. 
Kérlek mutasd meg házasulandó ismerősödnek is, köszönöm. 


No comments:

Post a Comment