Fátyol a vintage jegyében

ArtEra Bridal egyedi menyasszonyi fátyol, hajdísz, fejdísz, hajékszer

Sunday, June 24, 2012

Bridal Veil premiere. Az első fotó az első menyasszonyomról, aki az általam készített fátylat viselte,

az Ő nagy napján  


Most kaptam kézhez a fotókat és oda vagyok a boldogságtól...


  Renáta megkért készítsek neki ekrü színben teljes kalitka fátylat, kicsi virággal. Meglepetésnek is szánta vőlegényének, mert mindketten vintage rajongók. 
Mikor megláttam  ruhájáról és a róla készült fotót, mindjárt éreztem, igen neki nagyon  jól fog állni, láthatóan belülről fakad ez a stílus. 


Jöttek, mentek a levelek, de határozottsága és egyben nyitottsága az én ötleteimre két nap alatt  kézzel fogható eredményt hozott. Már postázhattam is az Angol tüllből készült fátylat, ami igazán jól jött, mert bizony az esküvő már fordult be a  sarkon.







Képeiken  átsüt a romantika, finomság, elegancia és minden jó érzés, ami erre a vintage stílusra is jellemző. Renáta olyan magabiztosan és előkelően hordja a ruhát és a  tüllkalitkát,  és annyira jól képviseli mindazt ami engem is mozgat, hogy bevallom kicsordult a könnyem amint megláttam a képeket. 
Köszönöm kedves Renáta, hogy én készíthettem a fátylad, nagyon büszke vagyok Rád.





Sok boldogságot az ifjú párnak!
                                                  
     Kattints a képre és nagyobb méretben is megnézheted.
                                          
Fotók a pár tulajdona, számomra reprezentációs céllal adták, köszönet érte. 
Kérlek ne másold.
Kérlek mutasd meg házasulandó ismerősödnek is, köszönöm. 

bridal logo



2 comments: