Monday, May 28, 2012

Tiramisu cupcake - akár esküvői tortának

Tiramisu cupcake - 


Cupcake, vagy muffin torta akár esküvőre   pinterest





Amerikából indult, de nálunk is kezd teret hódítani, hogy a klasszikus több emeletes esküvői tortát kis bonbonok, mignon, de akár muffinok helyettesítik. 


Ma épp muffint sütöttem, méghozzá én most először, tiramisu ízesítéssel. Amikor elkészült és tálaltam,  jött az ötlet, megmutatom milyen szép tud lenni, és aki szereti a tiramisut annak elmondhatom majdnem annyira finom is, mint a piskótás változata.  Persze ha alkalomra készül lehet a díszítés még tökéletesebb, ez már csak hab  a tortán.



Az elnyílóban lévő rózsákat kertemből hoztam be, mert az idén olyan gyorsan nyílnak, hogy lemaradok róluk, így pedig közelről csodálhatom őket, miközben épp két rózsa hajdíszt kell készítenem megrendelésre. Így ők  a múzsáim és mintáim is egyben. A ciklámen színű feje 16 cm-es átlójú és az illata éjszaka bejön az ablakon, itt ezt megint csak nem tudom bemutatni sajnos. 


Tehát menyasszonyok hajrá, egy kis segítséggel házilag is elkészülhet a vendégsereg örömére az emeletes muffin torta. Szép színes vagy épp hófehér muffin kosárkát érdemes kisülés után alá tenni, így duplán lesz, de  a felső papír szép marad. Az enyémek csak szimplán vannak. 
Azért a piramis tetejére kerüljön egy kisebb menyasszonyi torta is, amit szertartásosan fel lehet vágni.




                                


                                                        


Hópehely cupcake torta / Snowflake cupcake wedding cake Forrás:http://wtbling.blogspot.hu



Összegyűjtöttem neked egy csokorral, ötletet adhat...Follow Me on Pinterest
cupcake printerest


                               
 Zsófiék mini cake torta tornya is gyönyörű volt.
  Hamarosan jön több kép is róluk, a menyasszony fejdíszeit ugyan is én készítettem, nagy örömömre.. 



bridal logo

No comments:

Post a Comment